MÜƏLLİMLƏR ÜÇÜN

maarifləndirici materiallar


Zərərli vərdişlər / MƏQALƏLƏR

Məktəblilər arasında siqaretə qarşı mübarizədə müəllimlərin və məktəb rəhbərliyinin rolu

Məktəblilər arasında tütünçəkmənin qarşısının alınmasında müəllimlər və məktəb rəhbərləri mühüm rol oynayır. Burada nəzərə alınmalı bir neçə əsas məqam var:

Siqaret haqqında biliklər:
• Riskləri Anlamaq: Müəllimlər siqaret çəkmə və vapinqlə bağlı riskləri yaxşı başa düşməlidirlər ki, onlar tələbələri maarifləndirə və elektron siqaretlərin təhlükəsizliyi ilə bağlı ümumi miflərə etiraz edə bilsinlər.• Erkən Müdaxilə: Yeniyetmələrdə siqaret çəkmə əlamətlərini tez-tez ilk görən müəllimlər ola bilər və buna görə də daha erkən tədbirlər görməyə başlaya bilərlər.
• Asılılıq və Yeniyetmələr: Yeniyetmələrdə nikotin asılılığının daha tez inkişaf etdiyini və siqareti tərgitməyin xüsusilə çətin ola biləcəyini başa düşmək vacibdir.
Məktəb daxilində profilaktik tədbirlər:
• Təhsil proqramları: Siqaretin zərərləri haqqında dərslərin məktəb kurrikuluma daxil edilməsi şagirdlərin məlumatlılığını artıra bilər.
• Məktəb Siyasətləri: Məktəblərdə siqaretlə bağlı aydın siyasətlər olmalıdır, o cümlədən məktəb ərazisində siqaret çəkməyə qadağa qoyulması və pozuntularla mübarizə tədbirləri.
• İşçilərin Təlimi: Müəllimlərə tələbə siqaret çəkmə əlamətlərini tanımaq və onlara reaksiya vermək üzrə təlimlər keçirin.
• Siqareti tərgitmə proqramları: Məktəblər tələbələrə siqareti tərgitməyə kömək etmək üçün resurslara və proqramlara çıxış təklif edə bilər. Nümunə: İllik Ümumdünya Tütünsüz Günü tədbirləri, bu müddət ərzində tələbələr siqaret çəkməyin zərərləri ilə bağlı rəsm və yazı müsabiqələrində iştirak edə bilərlər.
Dəstəkləyici Mühitin Yaradılması:
• Sağlam həyat tərzinin təbliği: İdman və digər sağlam fəaliyyətlərdə iştirakın təşviq edilməsi siqaret çəkməyə marağı azaltmağa kömək edə bilər.
• Valideynlərin iştirakı: Məktəblər valideynlərlə fəal şəkildə əlaqə saxlamalı, onları siqaretin riskləri haqqında məlumatlandırmalı və onları profilaktika və maarifləndirici fəaliyyətlərə cəlb etməlidir.Məsələn: evdə siqaretin qarşısının alınması yollarını müzakirə edən tibb işçiləri ilə valideyn-müəllim konfransları.
• Psixoloji dəstək: Siqaret çəkən tələbələrin siqaret çəkmələrinə səbəb ola biləcək problemləri həll etmək üçün məktəb psixoloquna və ya məsləhət xidmətlərinə müraciət etmək lazım ola bilər.
• Normlar və gözləntilər yaradın: Məktəblər siqaretin normallaşdırılmadığı və ya sosial cəhətdən mükafatlandırılmadığı bir mədəniyyət inkişaf etdirməlidir.
Tələbə İştirakı:
• Modelin Rolu: Sağlam vərdişlər nümayiş etdirməklə və siqaret çəkmədən yaşlı tələbələri kiçik tələbələr üçün model olmağa həvəsləndirmək.
• Tələbə qrupları: Tələbələr arasında siqaretin qarşısının alınması qruplarının yaradılması məlumatlılığı artıra və tələbələr arasında dəstəkləyici mühit yarada bilər.
• Təcrübəli öyrənmə: Tələbələri siqaretin zərərləri haqqında öyrənməyə fəal cəlb edən interaktiv proqramların və fəaliyyətlərin hazırlanması. Nümunə: tələbələrin siqaret çəkmək təklifindən imtina etmə ssenariləri ilə məşğul olduqları interaktiv oyun.

Xarici resurslar və tərəfdaşlıqlar:
• Əməkdaşlıq: Məktəblər hərtərəfli siqaretin qarşısının alınması proqramlarını hazırlamaq üçün səhiyyə təminatçıları, ictimai səhiyyə təşkilatları və digər məktəblərlə əməkdaşlıq edə bilər.
• Qonaq mühazirəçilər və seminarlar: Seminarlar keçirmək üçün tütün çəkmə mütəxəssislərinin dəvət edilməsi
Müəllimlərin və məktəb rəhbərlərinin siqaretin uşaq və yeniyetmələr üçün zərərləri və bu vərdişdən qorunma yolları haqqında bilməsi vacibdir. Burada misallarla daha ətraflı məlumat verilmişdir:
• Layihələr və Tədqiqatlar: Tələbələrin siqaret çəkməyin təhlükələri haqqında araşdırma apara və məlumat təqdim edə biləcəyi müstəqil layihələri təşviq edin. Nümunə: siqaretin sağlamlığa təsiri haqqında məktəb elmi layihəsi.