MÜƏLLİMLƏR ÜÇÜN
maarifləndirici materiallar
Məktəblinin psixi sağlamlığı / MƏQALƏLƏR
Yeniyetmələrlə ünsiyyətdə müəllimlər üçün tövsiyələr
- Yeniyetməni dinləməyi bacarmaq.
- Komandada layiqli yer tutmaq imkanını təmin etmək (tapşırıqlar verməklə, ən kiçik uğurlarını təşviq etməklə, qabiliyyətlərinin axtarışı və inkişafı vasitəsilə).
- Yeniyetməyə məsuliyyətli bir işi həvalə etməklə (məsələn, kollektivdə komanda adından danışmaq, çıxış etmək) ona inamınızı və etimadınızı göstərməklə.
- Yeniyetməyə eyni taleyi olan gənclərə dəstək olmasına imkanı verin.
- Uşağın sağlamlıq vəziyyətini bilin və yorğunluq əlamətlərinə diqqət yetirin.
- Uşağı səhv davranışına görə cəzalandırın, lakin cəza münaqişə yaratmamalı, əksinə münaqişəyə son qoymalıdır.
- Yeniyetmə ilə ünsiyyət sakitləşdirici olmalıdır.
- Yeniyetmələrin davranışlarının təhlilinə yanaşma qiymətləndirici olmamalıdır, yeniyetmənin hərəkətlərinin müsbət və mənfi tərəflərini tapmaq və alternativ davranış yolları təklif etmək lazımdır.
- Dərslərdə hər bir uşağın fərdi xüsusiyyətləri nəzərə alınmalıdır. Belə yanaşma öyrənmək çətinliyi yaşayan şagirdlərin gərginliyini azaltmağa kömək edəcək.
- Tədris fəaliyyətləri yeniyetmələrə obstrakt və hipotetik düşünmə qabiliyyətinin inkişafına töhfə verməli və və daim dəyişən ehtiyaclara cavab verməlidir.
- Yeniyetmələrlə ünsiyyət zamanı fiziki və psixoloji təzyiq göstərməkdən çəkinmək lazımdır.
- Yeniyetmələrin fiziki dəyişikliklərini başa düşmələrini və qəbul etmələrini izah etmək.
- Gündəlik həyatda fiziki sağlamlığın, idmanın əhəmiyyətini təbliğ etmək, özünə baxım, şəxsi gigiyenaya əməl etmənin əhəmiyyətindən danışmaq.