MÜƏLLİMLƏR ÜÇÜN

maarifləndirici materiallar


Zorakılıq / MƏQALƏLƏR

Müəllimlər məktəblərdə kiber zorakılığın qarşısını necə almalıdırlar?

Kiber zorakılıq onlayn şəkildə baş verən və buna  məruz qalan üçün ciddi nəticələrə səbəb olan zorakılığın bir formasıdır. Kiber zorakılığın qarşısının alınması üçün məktəbdə müəllimlərin məktəb psixoloqları ilə birlikdə edə biləcəkləri bəzi üsullar bunlardır:

Şagirdlərə internetdən istifadə qaydalarını öyrətmək:Müəllimlər şagirdlərə internet və sosial mediadan necə istifadə etməyi  tədris planlarına sala bilərlər. Təhlükəsizlik parollarının yaradılmasının, məlumatın necə yerləşdirilməsinin və paylaşılmasının, həmçinin  internetdə  təhlükəsizlik qaydalarının pozulması haqda  məlumatın verilməsinin öyrənilməsi buraya daxil ola bilər.

Təhlükəsiz və mehriban təhsil mühitinin yaradılmasıMüəllimlər şagirdlərin özlərini rahat və təhlükəsiz hiss etdikləri tədris mühiti yaratmalıdırlar. Bu, onlayn mühitdə davranış qaydalarının müəyyən edilməsini, şagirdlərlə ünsiyyət üçün əks əlaqə mexanizmlərinin yaradılmasını, qarşılıqlı əlaqəni və bir-birinə dəstəyi təşviq edən sinif icmasının yaradılmasını əhatə edə bilər.

Şagirdlərin( tələbələrin) onlayn fəaliyyətinə nəzarət:Müəllimlər tələbələrin onlayn fəaliyyətinə nəzarət etməli və kiber zorakılıqla bağlı hər hansı bir hadisədən xəbərdar olmalıdırlar. Müəllimlər kiber zorakılığa səbəb ola biləcək davranışları görsələr, dərhal müdaxilə etməli və müvafiq tədbir görülməsi üçün məktəb rəhbərliyi ilə əlaqə saxlamalıdırlar.

Valideynlərlə ünsiyyət (əlaqə):Müəllimlər şagirdlərin valideynləri ilə açıq və dürüst ünsiyyət qurmalıdırlar ki, valideynlər təhlükəli vəziyyətlər barədə məlumat verə və məktəbdə baş verənlərdən xəbərdar ola bilsinlər. Həmçinin valideynlər şagirdlərin onlayn təhlükəsizlik haqqında maarifləndirilməsinə və kiber zorakılığın qarşısının alınması üçün tədbirlər görülməsinə cəlb oluna bilərlər.

Mütəxəssislərin cəlb edilməsi:Bəzi hallarda, məktəbdə kiber zorakılığın qarşısını almaq üçün müəllimlər kibertəhlükəsizlik, psixologiya və ya sosial iş üzrə mütəxəssislərin köməyinə ehtiyac duya bilər. Bu peşəkarlar şagirdlərə internetdən və sosial mediadan təhlükəsiz istifadə etməyi öyrətmək üçün müəllimlərə strategiyalar hazırlamağa, həmçinin münaqişələrin həllində və kiber zorakılığın qurbanları ilə məşğul olmağa kömək edə bilər.

Empatiya və anlayışı təşviq etmək:Müəllimlər ayrı-seçkilikdən və ksenofobiyadan azad bir təhsil mühiti yaratmaq üçün şagirdləri mədəni, dini və sosial fərqləri anlamaq və empatiya inkişaf etdirməyə təşviq edə bilərlər. Bu, nifrət və qərəz əsasında kiber zorakılığın qarşısını almağa kömək edəcək.

Məktəb səviyyəsində tədbirlərin görülməsi: Müəllimlər məktəbdə kiber zorakılığın qarşısını almaq məqsədilə ümumi strategiya yaratmaq üçün məktəb rəhbərləri və digər təhsil işçiləri ilə birgə işləməlidirlər. Bura onlayn təhlükəsizlik siyasətinin hazırlanması, şagirdlər( tələbələr) və valideynlər üçün əks əlaqə mexanizmlərinin yaradılması, həm  müəllimlər, həm  də şagirdlər üçün təlim və seminarların keçirilməsi daxil ola bilər.Ümumiyyətlə məktəblərdə kiber zorakılığın qarşısının alınması üçün müəllimlərin, məktəb rəhbərlərinin, valideynlərin və mütəxəssislərin  birgə səyləri tələb olunur. Şagirdlərə internetdən təhlükəsiz istifadə üsullarını öyrətmək, təhlükəsiz və dostcasına təhsil mühiti yaratmaq, şagirdlərin onlayn fəaliyyətinə nəzarət etmək, empatiya və anlayışı inkişaf etdirmək əsas amillərdəndir.